יום שלישי, 13 ביולי 2010

דרוש אייפד, המוצא הישר מוזמן להעיר בבלוג


בעוד עשרה ימים אני נוסע ליפן והחלטתי לנסות את האייפד בייעודו המקורי כספר אלקטרוני. מכיוון שאני לקראת הסוף של "הנערה ששיחקה באש" (ספר טוב מאוד!!!), החלטתי לקנות בחנות הספרים של אפל את הספר השלישי "The girl who kicked the hornet’s nest". לאכזבתי הרבה לא מצאתי. בצר לי, פניתי לאמזון, שם מצאתי את הספר (בערך $10)והורדתי אותו לאפליקציית הקינדל על האייפד.
האפליקציה נראית קצת פחות טוב מהאפליקציה המובנית של אפל iBook, אבל היא סבירה ואפשר לקרוא בעזרתה.
לא עברה חצי שעה, מצאתי את עצמי יושב ומסתכל בשרון ודנדן משחקים Plants Vs Zombies, בהתלהבות מרובה ופתאום הבנתי – מה גרם לי לחשוב שהאייפד יהיה איתי כשאני אסע ליפן? אני האחרון בשרשרת המזון של האייפד (אולי אחד החתולים שלנו הוא מתחתיי אבל גם זה לא ברור). כלומר, אני יכול לנסוע לחמישה ימים מהבית, אבל לקחת איתי את האייפד? הבית יתמוטט...



ושוב חוזרת השאלה – למה אייפדים לא באים בזוגות???

נדב

אם יש לכם אייפד פנוי, אתם יודעים מה לעשות J

תגובה 1:

  1. למה הבית יתמוטט בלי האייפד ?! ואיך אפשר לנסוע לחו"ל בלעדיו!! מאז שיש לי את האייפד 2 שלי, אני לא מסוגלת לטוס לחו"ל בלעדיו! :)

    השבמחק