יום שלישי, 10 באוגוסט 2010

עדכוני קייץ


לא כתבתי כבר שבועיים והצטברו אצלי כמה נושאים שנראה לי שחשוב (חשוב???) לדבר עליהם.
קודם כל, למשפחת דורון הצטרף אייפון חדש – אייפון 4 ששרון קנתה בלונדון והגיע אלינו ביום שישי שעבר. כיף לקבל צעצוע חדש, ועוד יותר כיף שהוא מצליח להפתיע אותך. שרון בילתה חלק נכבד מהסופ"ש בהתנסות עם האייפון החדש, בדיקת המשחקים, האפליקציות, המסך, אה – כן וגם הטלפון. העברת החיים בין אייפונים היא תהליך קל ופשוט וכעבור שעה הטלפון החדש עבד להפליא בהסתייגות אחת – הוא עדיין לא היה טלפון...
לא עבר יום, ומצאתי את עצמי יושב מול סים, מיקרו סים, קרש חיתוך, סכין מטבח ו – You Tube. אחרי כעשרים דקות וכמה דפיקות לב ... הופ יש לשרון אייפון 4 שאפילו עובד.
כגודל ההבטחה, גודל ההצלחה – המסך מדהים, המהירות כמצופה ואני מחכה לפרטנר לביצוע שיחות FaceTime (למי יש פה אייפון 4???). חוץ מזה – זה אותו אייפון (כלומר – הכל טוב), אין בעיות קליטה ולא שום תופעה שלילית אחרת. להיפך המצלמה מצלמת נפלא ואם יש לכם כמה דולרים לבזבוז אז קונים את iMovie http://itunes.apple.com/us/app/imovie/id377298193?mt=8 ואז גם אפשר לערוך תמונות וקליפים שצילמתם עם הטלפון – מדהים. ביום ראשון היינו ביום סיום גן של דנדן וכבר באותו ערב נשלח קליפ הסיום של הגן לכל ההורים.
אחרי שנצבור יותר ניסיון עם המכשיר, אני אכתוב פוסט יותר מקיף עליו אבל לא היום.

בנוסף, רציתי לכתוב היום על אפליקציה חדשה של Vonage שנקראת Vonage Mobile for Facebook ואפשר למצוא אותה פה -http://itunes.apple.com/us/app/vonage-mobile-for-facebook/id378344410?mt=8 או בפייסבוק http://www.facebook.com/vonage.
בצורה מפתיעה ביותר האפליקציה הזאת נותנת לנו אפשרות לדבר בחינם עם חברים שלנו מהפייסבוק מעל רשתות Wi-Fi או 3G ללא תשלום נוסף. או בצורה יותר ברורה, לכל מי שיש iDevice (iPhone, iPad, iPod) או אפילו בעלי אנדרואיד (כן כן) שנמצאים בתוך רשת אלחוטית או סלולארית יכולים להתקשר בחינם לכל חברי הפייסבוק שלהם. מעט דומה ל – Skype אבל לא דורש רישום נוסף ולכן נח מאוד.עדיין לא ניסיתי אבל נראה לי פוטנציאל מצוין במיוחד לאור העובדה שאנחנו נוסעים לחופש בארה"ב עוד חודש J

 

נדב


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה