יום שבת, 5 ביוני 2010

האפליקציה המפתיעה של השבוע - 1

מדי פעם אני נתקל באפליקציות שונות ומשונות, ואין לי מקום טריוויאלי לכתוב, עליהן להמליץ עליהן או סתם. אז החלטתי לפתוח "מדור" חדש לסקירת אפליקציות לא סדירה.
שם - "הכי טובים", סיכום - הפתעה נעימה.

השבוע נתקלתי באפלקציה שנקראת "הכי טובים", האפליקציה היא מבית מעריב והייתי מאוד סקפטי לגביה (פרסומות ואמינות מידע). ואכן יש שם הרבה קטגוריות מוזרות ולא הכי אמינות אבל לפחות עבורי היא עשתה את העבודה.
האפליקציה אמורה לעזור לך למצוא את בעלי המקצוע הכי טובים בקטגוריות מסויימות. בין הקטגוריות שניתן למצוא שם יש רופאים (עם המון תת קטגוריות מפורטות), עורכי דין, מסעדות, יועצים פנסיוניים וכו'. הקטגוריות הפחות אמינות עבורי הן מסעדות, בתי קפה וכו' אבל החוויה שלי הייתה שבשורה התחתונה קיבלתי ממנה את המידע שרציתי וחיפשתי.

חיפשתי רופא בהתמחות מסוימת :-( ולא ידעתי איך לברור את הרופאים ואיך לתקשר איתם, ולהפתעתי הרבה - האפליקציה הציגה מידע רב, לדוגמא יש 68 קטגוריות של סוגי רופאים ובכל אחת בערך 6-8 רופאים או רשימה יפה של בתי מלון. ממשק האפליקציה ידידותי מאוד והיא מספקת גישה ישירה לטלפון (לחיצה על שם הרופא גורמת לאייפון להתקשר לרופא). בנוסף לכל קטגוריה יש הסבר איך נוצרה הרשימה ומה היו השיקולים.

לשיפור - הייתי מוסיף יותר יכולות אינטרקציה, כמו חוות דעת, מפת הגעה, פורום וכו' אבל בתור הפתעה, אני מסכם את החוויה כהפתעה נעימה במיוחד לחיפוש רופאים.

קישור לאפליקציה באייטיונס

שבוע טוב - נדב

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה