יום רביעי, 17 בנובמבר 2010

אפליקציה מפתיעה 3


בהתחלה הייתי סקפטי, למה אני צריך אפליקציה ששולחת SMS לחברים שלי לא דרך אורנג', כמה זה כבר עולה?

 אז קודם כל זה עולה די הרבה, בדרך כלל SMS עולה יותר מדקת שיחה (ועכשיו תחשבו כמה כאלה אתם שולחים). ונכון שלרוב האנשים יש סל של מסרונים (קל יותר לכתוב ככה מאשר להתעסק עם האנגלית), אבל האפליקציה הזאת נותנת יותר.
על מה אני מדבר?

WhatsApp – אני לא מהמחדשים פה, האפליקציה הזאת מתפשטת כמו אש בשדה קוצים אבל תנו לי לעודד אתכם בכל זאת לנסות אותה (http://itunes.apple.com/il/app/whatsapp-messenger/id310633997?mt=8).

מה היא עושה? מאפשרת לשלוח מסרונים ולחבר אליהם כל מיני סוגי מדיות כמו תמונות, בנוסף היא מסמנת לנו מתי ההודעה נקראה על ידי הצד השני.

בסך הכל דרך מאוד נוחה לצ'וטט ולהעביר אינפורמציה בחינם (עובד גם על 3G), החיסרון המרכזי הוא שאתה יכול לתקשר רק עם מי שהאפליקציה כבר מותקנת לו על האייפון (לא נתמך באייפד). למשפחה כמו שלי, זה לא ממש בעיה... אבל יש לי גם אינטרס שתתקינו כדי שאפשר יהיה לתקשר עם יותר אנשים (קצת כמו משחק פירמידה)...

הערה – אחרי ההודעה האחרונה של פייסבוק, אני מניח שהם יכניסו לאפליקציה שלהם יכולות דומות ואז האפליקציה הזאת מיותרת, אבל עד שפייסבוק יפעילו את היכולת הזאת בארץ ייקחו כמה חודשים טובים...

מומלץ מאוד ועולה רק דולר.

תיהנו

נדב

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה