יום חמישי, 1 ביולי 2010

אפליקציה מפתיעה 2


כמיטב המסורת כשאני נתקל באפליקציה מפיעה, אני מספר. לא בכל יום פוגשים אפליקציה שמפתיעה אותנו, שמייצרת אצלינו תחושה של "וואללה" או של "וואו, נתנו לנו פה משהו שלא ציפיתי לקבל" וזה מה שקרה לי כאן.

בואו נדמיין - אנחנו באוטו בדרך הביתה, ופתאום פנצ'ר, אנחנו עדיין ליד המצדה ולא נספיק להגיע הביתה או לחילופין אנחנו באמצע מסלול אדום באלפ דואז ופתאום נזכרנו שלא כיוונו להקליט את ארגנטינה נגד גרמניה! מה נעשה?
או - ליס יש את התשובה בשבילנו:

השבוע, או יותר נכון בשבוע שעבר, נתקלתי באפליקציה של יס (http://itunes.apple.com/il/app/yesmobile/id376174418?mt=8), האפליקציה מכילה כמה יכולות שעוזרות מאוד לשכחנים כמוני ושיש להם יס מקס, יסלחו לי לקוחות הוט המקופחים כאן.
אז מה יש באפליקציה? היכולת הכי חשובה היא לחפש במדריך התוכניות ולתת הוראה למכשיר בבית להקליט את התוכנית. אפשר להירגע - בכמה קליקים מצאנו את המשחק ולחצנו על כפתור להקליט, לארגנטינה וגרמניה שלום. חוץ מזה אפשר לראות דרך האפליקציה את מדריך התוכניות ואני חייב לציין שהממשק של האפליקציה נח יותר מהממשק של ה - yes Max.

למקפידים שבינינו יש גם תוכן שאפשר להוריד ולראות באייפון / אייפד, התוכן גם משתנה ומתעדכן מדי פעם כך שזה מייצר  עניין מחודש באפליקציה. לדוגמא כרגע ניתן למצוא בה פרקים שלמים של הפסיפיק, השיר שלנו, ראש גדול, סרוגים ועוד.

סה"כ מומלץ בחום לכל מנויי Yes

תיהנו


נדב

2 תגובות:

  1. הכן אפליקציה מדהימה

    השבמחק
  2. זו אפליקציה מעולה, מצחיק כמה שיש ליכולת להזמין תכנית השפעה על החיים שלנו היום :)

    השבמחק